منوی دسته بندی

نگار عظیمی

درباره من

سلام سلام سلام
نگار عظیمی هستم عضو سابق تیم ملی وشوی بانوان دارای مقام استانی و کشوری رشته ژیمناستیک - وشو - پیلاتس - آمادگی جسمانی و کلستنکس هستم.
مدارک ورزشی پیلاتس، تی ار ایکس، کلستنکس، کراسفیت، آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، پارکور، شنا و نجات غریق دارم که امیدوارم چیزی رو جا ننداخته باشم.
اولین پارکورکار خانم ایرانی هستم که فیلم مستند زندگی پارکور در موزه ملی ورزش فرانسه به نمایش گذاشته شده و در مسکو جایزه بهترین فیلم رو دریافت کردم و خیلی باعث افتخارمه!
سوابق کاری سیزده سال مربیگری و کمیته پارکور بانوان استان گیلان و کمیته کلستنکس استان اشرفی و بندر کیاشهر و کمیته پیلاتس کیاشهر و سابقه مربیگری تیم کلستنکس استان گیلان برای آماده سازی مسابقات استانی و کشوری را دارم.
متد مورد استفاد جهت ایجاد سلامتی روح و ذهن و در نتیجه سلامت جسم که کاملا به یکدیگر مرتبط می باشد. ایجاد فضای شاد و از بین بردن افسردگی که این روز ها متاسفانه بیشتر شده
آشنایی و بیدار کردن عضلات، در گام اول عضلات لگن و ستون فقرات شکم و پشت شکم و کف لگن رو تقویت می کنیم و در فاز قدرتی و استقامت و هوازی و چربی سوزی و عضله سازی و در نتیجه لاغری و یا چاقی تمرکز می کنیم.
و در صورت تعادل و به دست آوردن نتیجه ایده‌آل شروع به تمرین های فری استایل و حرکت های کلستنکس می کنیم و یوگا، آشنتا یوگا و ترکیبی از ژیمناستیک و یوگا و پیلاتس آموزش داده می شود.
و در نتیجه مهمترین قسمت سردکردن بدنه، در واقع من در هر جلسه بین 5 تا 10 دقیقه یوگا آموزش می دهم چون انعطاف یکی از اصلی ترین فاکتورهای آمادگی جسمانی در هر سنی می باشد و من معتقدم نتیجه ی بهتری می دهد.
همانطور که می دانید یک فرد 90 ساله که بدن منعطف و ورزشکاری دارد از جوان 20 ساله که بدن خشک دارد سالم تر است.
به امید سلامتی و تن درست

همین الان یک تمرین با نگار عظیمی رزرو کنید

دوره های ورزشی

دوره ای وجود ندارد.

{{ reviewsLength }} Review

{{ reviewsLength }} Reviews

{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ canReviewMessage }}