منوی دسته بندی

فاطمه یوگا

فاطمه یوگا

مربی یوگا
اهداف: آرامش، انعطاف پذیری، سلامت

درباره من

گاهی غافل میشیم از ابعاد مختلف وجودمون ، همونجور که خوابيدن راهي براي استراحت جسم شماست ...مراقبه هم راهي براي ابجاد ارامش ذهني شماست . . . 💢امتحان كنيد ببينيد ميتونيد فقط ١٠ دقيقه به هيچ چيز فكر نكنيد؟! تحقيقات نشون داده ٧٨٪؜ ادما تو ٢ دقيقه اول شكست ميخورن و ناخوداگاه افكار به ذهنشون هجوم ميارن ... ١١٪؜ادما دارن به اين فكر ميكنن (كه به چيزي فكر نميكنن😁) كه اين هم باز يه فكر هست و فقط ١١٪؜ميتونن كنترل ذهنشون رو دست خودشون داشته باشن . . حالا به چه دردي ميخوره مراقبه كردن ؟! اگر شما بتونيد مثل تمام ادم هاي موقق دنيا مثل بيل گيتس و... روزي فقط٢٠ دقيقه مراقبه كنيد كمك ميكنه مديريت استرس و اضطراب و افسردگي داشته باشيد ، كمك ميكنه ادم شادي باشيد ( بخصوص كه با اين شرايط زندگي شاد بودن كمي سخت هست 🙃) كمك ميكنه كيفيت خواب بهتري داشته باشيد و از همه مهم تر ارامش درونتون رو زياد ميكنه ❤️... . . اگر درس ميخونيد، كار پر استرس داديد يا زماني براي خلوت كردن با خودتون نداريد حتما مديتيشن يا مراقبه رو امتحان كنيد 🙏🏻

همین الان یک تمرین خصوصی رزرو کنید
رزرو کلاس

دوره های ورزشی

رویدادی پیدا نشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =